Empresas, comercios y servicios de Castellón y provincia Noticias de Castellón y provincia Eventos de  Castellón y provincia Agenda de Castellón y provincia Galerías fotográficas de Castellón y provincia Imprime tus fotos de vivecastellon.com
Noticias » Cultura » 13é Premi de Narrativa Breu Josep Pascual Tirado

NOTICIAS DE CASTELLóN Y PROVINCIA « volver

21 - 11 - 12, Castellón, 13é Premi de Narrativa Breu Josep Pascual Tirado

13é Premi de Narrativa Breu Josep Pascual Tirado

Castellón, 13é Premi de Narrativa Breu Josep Pascual Tirado

Hui 21 de novembre s’ha lliurat al Salo de Plens de la Diputació de Castelló el 13é Premi de Narrativa Breu Josep Pascual Tirado dotat amb 3.000 €.

L’acte ha estat presidit per la reina de les Festes 2013, Cristina Pastor i pel diputat de cultura, Héctor Folgado que ha estat qui ha lliurat el premi a Manuel Roig Abad per l’obra “Despatxeu a la ninyera”.

Després d’una interessant intervenció del guanyador ha estat Vicent Pitarch qui ens ha glosat la figura de Josep Pascual Tirado, un dels signadors de les Normes de Castelló que aviat compliran 80 anys i sobretot de la seua obra Tombatossals, que compleix 75 anys i que ha estat un referent per a Castelló i en paraules de Pitarch, tots els pobles haurien de tenir un Tombatossals.

L’obra serà editada per l’Editorial Urania de Castelló.

En "ver fotos" tiene imágenes del acto



Ver fotos

La finalidad de vivecastellon.com es contar lo que sucede en Castellón y provincia a través de las imágenes. Si desea realizar alguna observación o reparo sobre las mismas, envíe un correo a info@vivecastellon.com

© 2025 vivecastellon.com | Noticias Castellón | C/ La Olivera, 5 - portal 1 - 1B - 12005 Castellón | Tel. 609 605 564 - 650 977 277 | AVISO LEGAL | portada | Nuestros anunciantes     facebook vivecastellon.com   X  @vivecastellon   Instagram vivecastellon_pepelorite